Monday, June 11, 2007

Cerita tentang hari keluarga...

Hari Sabtu baru-baru ni, abah sekeluarga ke Lukut. Ada hari keluarga syarikat yang diadakan di Glory Beach Resort. Alhamdulillah, semuanya berjalan dengan baik untuk abah sekeluarga, dan juga untuk program itu keseluruhannya. Abah tak la join sangat, sebab staf ramai, hampir 900 orang semuanya yang datanag. Abah cuma habiskan masa melayan Muizz mandi dikolam renang, dan main dipantai. Oleh sebab ada Muizz, kami galakkan dia masuk acara mewarna. Walaupun tak memang, tapi oklah, sebab dia pun seronok, walaupun mengeluh juga penat mewarna.

Kebetulan rakan abah yang sepatutnya berkongsi apartmen dengan abah tak jadi datang, jadi kami bertiga sajalah yang duduk diapartmen 3 bilik yang disediakan itu. Alhamdulillah, selain dapat berjumpa staf yang jarang abah jumpa, dapat juga merehatkan diri disana. Makan walaupun tak sedap sangat, tapi alhamdulillah ok. Dapat tengok Saleem menyanyi lagi waktu lunch. Walaupun abah minat, tapi takde la tengok sangat, sebab abah minat dia waktu dengan Iklim je dulu.

Muizz macam biasa la, dapat duduk tempat macam itu, seronok la dia. Main kolam sepuas hati, sampai tak nak berhenti. Lepas tu petang dapat main kat pantai, lagi la seronok. Dan abah sebagai bapa, seronok jugalah bila tengok anak seronok. InsyaAllah, lain kali kalau murah rezeki abah akan bawak Muizz kesitu lagi. Ataupun ketempat lain.

Itu sajalah kot update untuk hari ni, lain kali la abah mengepek pulak.

No comments: