Monday, August 07, 2006

Cerita tentang...tentang apa ek??


Dealova - Once

Aku ingin menjadi mimpi indah dalam tidurmu
Aku ingin menjadi sesuatu
Yang mungkin bisa kau rindu
Karena langkah merapuh tanpa dirimu
Karena hati tlah letih

Aku ingin menjadi sesuatu yang slalu bisa kau sentuh
Aku ingin kau tahu bahwaku selalu memujamu
Tanpamu sepinya waktu
merantai hati
bayangmu seakan-akan…

Kau seperti nyanyian dalam hatiku
yang memanggil rinduku padamu
Seperti udara yang ku hela kau selalu ada

Hanya dirimu yang bisa
membuatku tenang
tanpa dirimu
aku merasa hilang
dan sepi…

P/S: Ummi, lirik lagu ini adalah sama dengan apa yg ada dalam hati abah yg ingin abah luahkan pada ummi, tapi tak terluahkan.

5 comments:

bang long said...

...abahmuizz, kan sekarang ni dah ada sms, msg jerk kat ummi apa yg tersirat didalam hati tu...naper tak ambil kesempatan masa berjauhan, masa dekat memang ler tak terluah...ade ke malu n segan!! gentlemen ler sikit brother.
jgn maree ek...nanti copek tuo hehe

aarin said...

Bestnya tengok abah romantik ngan umi...pasangan bahagia.

Harap2 aarin kahwin nnt, sualmi pun romantik mcm abah..

Abah Mui'zz said...

bang long, tak maree. tapi berterima kasih atas saranan bang long.

aarin, abah tak romantik. Cuma tengah nak belajar jadi romantik. Hehe. Tapi abah doakan moga aarin akan dapat suami yang romantik dan soleh.

Jem said...

TQ sebab uploadkan lagu nie, mmg aku pun suka giler beb...

Mis's Creative Cakes said...

Lagu kegemaran ku nie, bila dengar lagu nie sedih selalu sebab selalu berjauhan ngan suami....

woooooou...romantiknya abahmuizz nie, patutlah suara isterimu pun lemah lembut, buatku ku tergoda, saya doakan semoga berpanjangan jodoh abahmuizz sehingga keakhir hayat.