Thursday, September 15, 2005

Cerita tentang Regresa A Mi



No me abandonas asi
hablando sola de ti
Ven y devuelveme al fin
la sonrisa que se fue
Una vez mas
tocar tu piel
e hondo suspirar
Recuperemos lo que se ha perido

[Chorus:]
Regresa a mi
Quiereme otra vez
Borra el dolor
que al irte me dio
cuando te separaste de mi
Dime que si
Ya no quiero ilorar
Regresa a mi
No puedo, vida

Extrano el amor que se fe
Extrano la dicha tambien
Quiero que vengas a mi
y me vuelvas a querer
No puedo mas
si tu no estas
Tienes que ilegar
Mi vida se apaga

[Chorus]

No Me abondonas asi
hablando sola de ti
Devuelveme la pasion de tus maso

Regresa a mi
Quiereme otra vez
Borra el dolor que al irte me dio
cuando te separaste de mi
Dime que si

Abah terdengar lagu ni kat TV. Then abah cari kat Internet, tapi tak jumpa. Nasib baik sahabat baik abah (thanks J!) carikan lagu ni kat abah.

Abah tak faham apa yang dinyanyikan, tapi sedap juga dengar.

Kalau anda faham, abah respek la.

P/S: kalau anda nak lagu ni, emel abah.

4 comments:

Am said...

abah email kat Am boleh tak?
biskutlemak_1@yahoo.com

thanks in advance

Abah Mui'zz said...

Am, abah dah emelkan. Maaf lewat. Abah cuti hari Jumaat, hari ni pun belum sihat sepenuhnya lagi.

~comei~ said...

oo.. tak sihat ke? semoga cepat sembuh..

note: anim baru balik melawat kawan opis yg husbandnya meninggal pagi tadi.. muda lagi, tak sampai 40.. al-fatihah buat arwah.. bila dah sampai masanya, kita tetap akan di panggil pulang ke sisi-Nya, tak kiralah berapapun umur kita masa tu.. wallahu'alam..

PB said...

Abah tak sihat lagi ker?? Lama kita tak YM kan? Tarak laptop laaa.....
Jaga kesihatan . Jgn minum ais batu....
Tolong emailkan lagu tu pada PB, leh tak....??
Tang kayu tang kayu....