Wednesday, June 10, 2009

Cerita tentang 'rasa seronok'...

Malam tadi, abah dapat 1 sms dari seorang sahabat abah, kata dia, "Wah, ajak masuk paper la." Pelik la sikit sebab seingat abah, takde pulak ada mana2 wartawan suratkhabar dtg interview abah. Tapi sebab nak tahu juga, maka pagi ni abah semak arkib Berita Harian, maka terjumpalah artikel yang dimaksudkan itu -Ibu bapa perlu peka perisian.

Hehe, best juga dapat baca nama sendiri dalam suratkhabar ek! Sebelum ni tak pernah lagi nama dan kata2 abah dimasukkan dalam suratkhabar. Minta maaf, bukan abah nak bangga diri, tidak sama sekali. Cuma nak berkongsi rasa seronok dapat baca kata2 sendiri dalam akhbar. Itu saja.

Moga2 abah akan lebih rajin untuk mencari ilmu bermanfaat dan dikongsikan dengan orang ramai akan ilmu itu selepas ini, insyaAllah. Moga Allah permudahkan.

Itu sajalah kot untuk hari ini, sebab abah tengah cuti, dan tak berapa sihat sangat hari ni. InsyaAllah ada masanya nanti, abah mengepek lagi. :-)

3 comments:

irman_rahs said...

lepas ni boleh la budak2 bahas guna nama abah...glemer sikit...huhu...xpun lepas ni abah boleh jadi penceramah dlm tv o radio...selamat beramal...

-mfa- said...

huhu..tumpang bangga sbb nama lecturer saya masuk lam artikel ni...syabas..

mama_zayyad said...

Wah! Wah!... kembang kuncup rase. Ehehehe! Tak sangka laa, my x-lecturer nih hebat jugak org nye... Congrates abah! I'm proud of you. Hehe!