Thursday, June 18, 2009

Cerita tentang Mali's

Salam sahabat2 yg abah kasihi semuanya,

1. Ramai yang bertanya pasal Muizz dan MRInya. Alhamdulillah, abah dikelilingi oleh sahabat2 yang sangat mengambil berat. Terima kasih banyak2 atas doa dan keprihatinan sahabat semua. Pagi semalam MRI berjalan lancar, walaupun abah tersilap suruh Muizz brekfast dulu sebelum MRI. Sepatutnya tak boleh makan, sebab Dr takut dia muntah bila inject ubat tidur. Alhamdulillah juga sebab Muizz bagi kerjasama sepenuhnya. Tak perlu inject ubat tidur, alhamdulillah. MRI makan masa dalam 30 minit saja. Keputusan akan diketahui hujung bulan nanti waktu abah perlu bertemu dengan pakar. InsyaAllah abah akan update sahabat semua tentang itu.

2. 2 malam lepas, abah bawa seorang sahabat abah dari KK (yang kebetulan ada persidangan di KL) makan malam. Oleh kerana tak ada idea nak bawa dia ke mana, Ummi cadangkan abah bawa makan di Mali's Corner. Alhamdulillah, sampai juga kami ke sana, berbantukan Google Map. Makan, biasa2 saja pada abah. Tapi manusia memang ramai la kat situ. Agaknya sedap pada selera orang lain kot. Satu yg best, udang char kuew tiaw memang banyak dan besar2.

Sampai sini dulu, nanti sambung lagi insyaAllah. Anda jaga diri baik2, dan semoga kita semua akan tetap dalam rahmat Allah.

No comments: