Wednesday, July 12, 2006

Cerita tentang 'surrender'...

Ingat dah nak berenti menulis dah kat blog nih, tapi tangan ni gatal jek sepanjang sehari dua ni nak menulis jugak, nak mengepek jugak.

Abah ni memang takleh pakai la.

Tapi tatau nak tulis apa lak. Ingat nak mengepek tentang Pah Bedah, tapi nanti la abah mengepek tentang awek baru abah tu.

Hari ni nak letak benda alah ni je. Harap2 anda terhibur jugak la tengok klip Final Fantasy nih.



2 comments:

HamZahidi said...

nasib baik masih meneruskan blog ni, klu tak...tak sempat nak ucap selamat tinggal...tapi jangan diucapkan selamat tinggal(ikut tone lagu shades ya)....bunyi post 10julai tu macam merajuk ja...knp abah?

bang long said...

Ham, nama lagi merajuk...kalau merajuk tu selalunya sekejap saja...
abahmuizz ni bukan boleh berhenti mengepek2 nih...hanya kdgkala pendek & kdgkala pangjangggggg... biasalah pendidik...hehe