Thursday, February 09, 2006

Cerita tentang kata...

Abah tengah nak cuba feature yang ditawarkan oleh Castpost.


Hazami - Kata

Katakanlah dengarkanlah percayalah
Kata...

Katakanlah dengarkanlah percayalah
Katakanlah Katakanlah Katakanlah

Katakan kau cinta padaku
Kan ku serah segalanya
Ku pasti kita bahagia
Tiada lagi keraguan

Cintaku takkan persia
Walau ribut getir melanda
Bukan paksa atau mainan
Usah bimbang lafazkanlah

Ke mana saja ku lari
Wajahmu selalu di hati
Suaramu menghibur kalbu
Ku terlena sejenak merindu

Katakanlah dengarkanlah percayalah
(Sampai bila harus aku menunggu)
Ucapkan sayang cinta padaku setulus hati murnimu

Katakanlah dengarkanlah percayalah sesungguhnya
Ku serahkan jiwa ragaku hanyalah untukmu

Katakanlah dengarkanlah percayalah
Daku dambakan senyum manismu tawa mesramu lirikan manja


Katakan kau cinta padaku

Kan ku serah segalanya
Bukan paksaan atau mainan
Usah bimbang lafazkanlah

P/S: Abah suka rentak lagu ni, walaupun liriknya pada abah 'ntahhapahapa'. :-)

3 comments:

Am said...

hampir jadi juara juga lagu ni abah, kira panas jugalah lagu ini, Am rasa Am pun nak letak lagu juga kat blog Am, tengoklah kalau ada masa nanti

Abah Mui'zz said...

Lagu tu memang layak pun Am untuk Pop. Tapi biasa la, org malaysia kan suka panaskan benda, walaupun benda 5 sen je tarafnya.

Am letak la lagu, hehe, boleh abah dengar lagu2 kegemaran Am. Mesti best lagu2 tu.

~comei~ said...

mmg ramai yg suka lagu ni menang :)