Thursday, August 07, 2008

Tidak ada cerita, cuma berita.

Salam untuk semua rakan dan sahabat.

Lama tak mengepek, sebab lama tak dapat capai Internet. Rasa semput je nafas bila tak dapat capai Internet ni.

Abah baru balik dari satu kursus (yang sangat menarik), dan abah akan ceritakan tentang itu nanti, insyaAllah.

Ini pun menulis sekadar nak maklumkan bahawa abah masih diberikan peluang untuk hidup oleh Allah SWT.

4 hari berkursus, penat juga rasanya, kerana mula dari 8 pagi hingga 11 malam, setiap hari. Adeihhhhhh.

Dan esok pagi, terpaksa bergegas ke JB pulak, sebab abah ada kerja kat sana pada hari Sabtu.

Dan hari Ahad, masa untuk abah dan keluarga berehat sambil2 kami explore Sunway Lagoon - satu tempat yang belum pernah abah jejakkan kaki.

Harap2 abah dan keluarga akan enjoy la nanti kat sana. Itupun atas belas ihsan syarikat tempat ummi kerja yang mengadakan hari keluarga mereka kat SL tu.

Abah berhenti sini dulu. Nak balik rumah dah, nak rehat sikit. Petang nanti nak ke UMSC pulak bawak ummi jumpa doktornya.

Selamat berhujung minggu untuk anda semua. Semoga senantiasa dalam rahmat dan kasih sayang Allag SWT, insyaAllah.

1 comment:

rizal said...

selamat bercuti ya abah..

have a great holiday nanti.. :)