Monday, July 28, 2008

Cerita tentang 'handphone'...

Pertengahan minggu lepas, telefon bimbit yang selama ini membantu menghubungkan abah dengan ramai orang telah pun melalui fasa "buat hal". Nak menambahkan cerita, semua nombor telefon dan beberapa nota penting yang abah simpan dalam telefon itu (tulah, sapa soh simpan dalam tepon lagik!) pergi bersama2 dengan hp abah itu.

Abah dah hantar kekedai untuk dibaiki (setidak2nya cuba dapatkan balik nombor2 dalam HP tu yang sgt penting pada abah). Tauke kedai tu tak berjanji boleh baiki, tapi dia akan cuba.

Dan sementara tunggu telefon itu dibaiki, abah nak mohon jasa baik kawan2 semua, pada siapa yang masih rasa "connected" dengan abah, harap dapatlah sudi kiranya meng'sms' no anda ke telefon abah, atau tinggalkan no anda pada YM abah, atau emelkan ke, atau apa sajalah caranya, asalkan abah dapat semula nombor telefon anda untuk abah hubungi satu hari nanti, insyaAllah.

Pada yang akan berbuat demikian, terima kasih banyak-banyak.

Abah undur diri dulu, nak bersarapan pagi kejap, pastu nak siapkan kerja2 penting yang perlu disiapkan dalam minggu ini juga, kerana minggu depan abah akan hadiri bengkel selama 4 hari ( dan rasanya takkan dapat capai Internet la kot).

Anda semua jaga diri baik2. Semoga kasih sayang dan rahmat Allah akan sentiasa ada untuk anda semua, insyaAllah.

p/s: Gambar Sony Ericsson P1 kat atas tu bukan HP abah ya! Itu HP idaman abah yang masih kekal jadi idaman. :-)

No comments: